Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів» " затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну / поверненню:
Якщо вам був відправлений товар неналежної якості, з терміном придатності, що закінчується або не відповідає замовленню, то ви завжди можете його повернути, вартість доставки повернення і повторну доставку ми оплатимо. При отриманні замовлення переконайтеся, що доставлений товар відповідає вашому замовленню в присутності співробітника «Нової Пошти». Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, а в разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати і скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце-обов'язково повідомте нам про те, що сталося по телефону: +38 (095) 694-85-95